Thursday, March 26, 2009

My current life

Ingatkan nak sambung cerita yang lepas, tapi macam malas je nak menaip..

So, today dah genap seminggu aku dah tak bekerja..Ya Allah, rasa cam best gile duk kat umah. Sejak SPM paling lama pon dapat cuti sebulan, sbb lepas sebulan SPM terus masuk UTM...Mmm, pastu kat UTM ada la cuti lama kot, masa cuti sem. Tapi seingat aku aku keje gak masuk cuti, jadi cikgu sementara...Then habis UTM, aku terus jadi RA, pastu dapat offer masuk Sime Coatings, pi keje (sbb nak duit of course)...dan Dec 2004 aku join Schlumberger...Join Schlumberger tak yah cakap la, keje cam nak gile. Masa single syok la, tapi bile dah ade commitment keluarga, agak susah sket la...sampai la 18th March 2009, aku officially berhenti daripada Schlumberger..

Kenapa ek aku berhenti...? Mmmmm, ada banyak sbbnya..nanti la tulis...

No comments: